Monday, April 11, 2011

Salam 1 Malaysia

Wahh..macam dah pemberita TV je aku rasa...so kelassss. Actually terasa bersalah sesangat sebab lama dah tak berupdate blog ni. Nak kata busy sangat2, ermmm boleh la tahan. Nak kata pemalas, ooo itu tidak...no no no. Actually the main reason kenapa aku kurang update adalah sebab no idea. Ikutkan banyak je peristiwa yang menarik berlaku, tetapi...ermmm..ntahlah mungkin yerlah kot...antara sebab2nya adalah malas (at last ngaku jugak).

Minggu ni boleh dikatakan aku masih free, tapi start minggu depan dengan minggu lagi satu, rasanya jumpa hubby sekali sekala je kot. Ni yang aku tak sanggup ni...time gaduh suka jalan sorang-sorang, yerlah nak tenangkan pikiran. Tapi time tengah loving2 ni....rasa macam tak sesuai je. Apa kata kalau papa ikut mama, nak tak? tapi sponsor by poket seluar sendiri lah na.

Oklah, nak sambung buat keje ni. Dah la Jumaat lepas MC, sebab aku nyer alahan ni makin menjadi2. Salah makan sket, mula batuk tak berhenti...aishhh, rimas betoilah. Tak pernah jadi macam ni.Tetiba je nak jadi macam ni. Tak palah, mungkin dugaan Allah untuk uji kesabaran aku. Jadi aku terima seadanya.

No comments: