Tuesday, March 24, 2009

Come back soon

Mesti korang tertanya-tanya aku ni pi mana kan sampai nak come back soon ni.Actually aku busy giler yang teramat sekarang dan ditambahkan pulak athma aku menyerang lagi.Jadi semalam MC lah tapi kat umah jerlah berehat.Gi klinik kena sedut gas dan sekarang Inhaller dah jadi peneman sejati.Nak wat camner kan dengan cuaca sekarang yang tak menentu dan sejuk.Nasib baik my husband tak merokok kalau tak lagi parah lah jawabnyer.Aku kalau time athma ni bau asap rokok confirm makin teruk lah.Nantilah aku tulis lagi yer.Banyak benda nak citer sebenarnya cuma tak der masa je ni.See you then....Bye!!!

4 comments:

Anonymous said...

get well soon!

Sall said...

Sian ko Sue.. patut la ko lama tak update. Rajin2 makan ubat ek..

azimask said...

get well soon year....

Men TheGreatEmperor said...

.. aku faham benar situasi org yg mengidap sakit asma ni .. sbb nk tido mcm org biasa mmg tak boleh .. sungguh menyeksakan ..

aku doakan semuga hotmama cepat sembuh dan kembali sihat saperti biasa ..