Sunday, February 1, 2009

Tidoq tak hengat

Kucing aku ni kan kalau time hujan,haa...tido mmg tak hengat dunia.Lepas balik je dari tolong hubby kat kedai,aku akan kemas umah sket2 dulu dan pastuh tido sekejap.Petang ni cuaca agak dingin so mmg sedap tido.Hubby lak gi PD ngan member dia sekejap sebab ada hal.Dia balik dalam kul 6.30 baru aku tersedar dan bila sedar tengok kat sebelah budak sekor ni tido.Mak aii...cam dia lak yang letih berniaga.Meh kita tengok dia tido.....

Iskkkk teruk tul perangai..mentanglah2 bakal Ibu.

2 comments:

Men said...

sama lah mcm tuan die .. siap brdengkur lagi ...

Hotmama said...

elehhhh.....ckp orang,dia ntah2 lagi teruk apa