Friday, January 30, 2009

World class services

I just nak cakap sket pasal hal Redmummy di dendami oleh segilintir pihak masa ketibaannya di KLIA baru-baru ini. Masa tu aku terbaca kisahnya kat blog dia lah kan so I as Airport staff terpanggil untuk tolong dia. Its not because I want to menumpang populariti dia or whatever tapi dah jadi tanggungjawabku untuk settlekan kes ni sebab KLIA theme is providing World Class services.

My main job kat KLIA adalah mengumpul dan mencari sebanyak mungkin complaints dari passengers dan lepas tu I will forward all those complaints kepada pihak-pihak yang berkenaan.Aku ni boleh dikatakan sebagai mata dan telinga lah kat KLIA ni sebab tak semua benda kita leh tengok kan jadi bila Kak Red citer pasal hal tu so I just doing my job dengan memperkenalkan dia kepada pihak atasan yang bertanggungjawab dalam hal yang macam ni.

Jangan pula ada sesapa yang cakap kot blakang,ooo...mentang-mentanglah itu Kak Red so aku tolonglah....Skali lagi aku nak emphasize kat sini its not because of her is Redmummy so aku tolong,tapi sebab Redmummy is passenger yang menggunakan KLIA hari tu dan kebetulan dia yang face this problem so thats why I helped her.Kalau sesapa pun yang ada masalah dan pernah ada bad experience kat KLIA please tell me through email,InysaAllah I will try my best to help you all.

2 comments:

Mulan said...

pening.. what happen kak??
salute you..

Hotmama said...

Mulan;
nothing,just ada yang ckp akak nak tumpang glamor kak red..so sbb tu yg bg tau kat sini actually im not.