Sunday, February 1, 2009

Hip Hop Fashion for age under 12 years old.

Okay...selalu kita tengok gaya hip hop orang-orang tua je kan...okay jom kita tengok gaya budak2 bawah 12 tahun lak.Jommmm layan......

Model pertama : Mat senyum(Mak aiiii...besaqnya ser0mbong kapal kau....)

Model Kedua : Budak malas mandi (Malas2 pun comellllll)


Iskkkk ayu tulll anak menakan aku ni soranggg...Muahhhhhhh


Ermmm....aku dulu umoq 20 baru kenal hip hop ni...budak2 la ni,umoq 5 tahun pun dah tahu.Ni semua pak menakan punya penangan(hubby aku laaaa).

3 comments:

Men said...

dikkk .. mak menakan hangpa ni yang betui nya .. branak masa zaman jepun .. mana dia tau hip hop ...

yatie said...

aku peminat hip hop gak

Hotmama said...

Men;
oii..kalau beranak zaman jepun la ni dah jadi atuk ngan nenek tau.apa nak wat dah kita ni gadis melayu tulen..mana tau hip hop ni

Yat;
sesetengah lagu aku minat la...tak semua