Friday, November 7, 2008

Sian dia keletihan

Pagi tadi kucing kesayangan aku ni bising je kat luar,yerlah kan dah kat ngan sebulan dia ngan anak-anak dia kena dok luar.Kekadang aku akan ambik kucing aku ni masuk tapi anak-anak dia aku tak bagi masuk sebab depa tak pandai membuang kat tempat sepatutnyer.

Lepas je aku buka pintu,melulu je dia masuk sambil membebel.Aku buat derk je,then diam sendiri.Aku cari dia tapi tak der,rupa-rupanya sedap je dia landing atas selimut aku tido.Tengoklah gaya tidonyer sampai terjelir ha lidah.


Tak sampai hati aku nak alihkan dia.Biarlah dia tido,nanti aku cucilah selimut tu sebab dia tak mandi dan tido kat luar kan.Cam kotor lah sket.Last-last dia terjaga sendiri.Cam terkejut dan marah je aku kacau dia tido.

3 comments:

Men TheGreatEmperor said...

... alangkah baik nya klu sikucing ni berak2 kt situ .. ataupun sekurang2nyer buang air sisa2 toksid ..

Hotmama said...

dun worry,hat yang ni terlatih sebab diajar oleh jurulatih profesional

anuar said...

kalau berani bt ler...