Monday, November 17, 2008

Padan muka kena marah!!!

Nak tengok muka sedih budak baru kena marah??????Jommm...Hah,padan muka,orang suruh dok diam-diam dalam umah tak ndak,masuk ikut pintu depan,pastu kluar lak ikut pintu blakang.Lepas tu,bising lak kat depan pintu hadapan nak masuk.Apa????ingat kita ni kuli ke tukang bukak pintu kat kau?

"Ala,tak sporting langsung,tak ndak kawan".
Tak nak kawan sudahhhh.....Nanti kau lapar,cari kita jugak.Masa tu lantaklah kau lapar.Orang dah tak nak layan lagi.Padan muka kau.

2 comments:

Men said...

... ni cekkk .. nak bgi tau no .. kucing hang ni sakit perut .. kena cacing .. jadi dier gelabah lah ...

Hotmama said...
This comment has been removed by the author.