Monday, July 15, 2013

Salam Ramadhan 1434 Hijrah

Assalamualaikum semua;

YaAllah lamanya aku tinggalkan bidang pembloggan (betul ke ayat nyer?)...Ntahlah apa masalah aku, nak kata bz memang bz lah tapi tu lah..orang lain pun bz jugak tapi ada gak masa. So masalah utamanya adalah MALAS...hah, amek kau.

Oklah sempena bulan yang mulia ni, aku ingin menyusun maaf jika ada tersilap kata atau perbuatan. Harapkan Ramadhan kali ni lebih berkat dari bulan sebelum-belumnya.  Ok a little bit some update about me, Sekarang ni I ni bz gak lah...asyik terbang sana sini. Bukan dah tukar kerja ke apa jadi stewardess sebab kalau betul pun..kompom kapal tu kena masuk bengkel lagi kerap. Aku masih bekerja dengan Malaysia Airport cuma tanggungjawab tu dah lebih sikit. Alhamdulillah ini semua rezeki dari Allah.

Adam pun dah setahun setengah, huh....biasalah anak jantan. Perangai mmg macam jantan sejati. Walaupun lasak tapi aku bersyukur sebab dia seorang anak yang aktif. Kami sebagai ibu bapa haruslah bersedia dengan mental dan fizikalnyer. Selain dari tu, bang nuor dah tak menjual roti canai...stop for temporary sebab now kami dah jadi stokis minuman sarang burung. Ok, bab sarang burung tu I will story later ok.

Now we are in the midst of moving to the new house. Yeayyy...finally i bought a house. Yang pasal rumah pun story later sbb kalau semua cerita kat sini, kompom lepas ni aku akan kekeringan idea. Oklah untuk tatapan semua, tengoklah gambar2 ku yang terbaru. Khas untuk sesapa yang terlupa ke apa ke, silalah tatap gambar2 ini yer...
                                                                     The latest me

                                                                       Me with my family

My superhero

2 comments:

yatie said...

bila adam nak dapat adik plak

Hotmama said...

Sedang berusaha ni