Tuesday, July 16, 2013

Minuman Sarang Burung Walit R2D


Asal aku kenal produk ni adalah masa balik kampung tempoh hari. Aku tengok mak aku minum, abang aku minum, kak ipar aku minum. Apalah yang bagus sangat minuman ni, jadi aku pun bawa lah balik 4 botol saja nak cuba. First week tu memang tak rasa apa2 effect pun (Dalam hati dah mula pandang negatif dah)...tapi bila masuk 2 botol minum baru aku perasan yang pinggang selalu sakit tu dah tak sakit, lps tu angin pun dah mula kurang dan yang paling best bangun pagi senang dan siang kurang mengantuk. Bila nak abis tu jenuh cari kat area lembah klang ni mana lah nak top up ni...rupanya, minuman ini cuma ada kat area utara je. So aku pun direct call kilang dia dan dalam ambil sikit-sikit sekarang aku dah daftar jadi stokis dia area Dengkil ni.

Actually minuman ni bagus untuk semua lapisan umur. Dia bukan ubat tetapi minuman dan disahkan halal oleh Jakim. Ramai dah yang order dan Alhamdulillah banyak feedback bagus yang aku dapat. Semua ni atas Izin Allah. Kandungan minuman ni adalah sarang burung, misai kucing, madu, collagen marrine, rock sugar dan air osmosis. Tak der bahan kimia langsung kan..

So sesapa nak mengorder minuman sarang burung ni bolehlah terus hubungi saya di talian
019-5426920 (Wtasapp,SMS) atau email di anuorismail@gmail.com
Ada promosi sempena bulan puasa ni...jadi cepat jangan terlambat. Dan jugak aku tengah cari runner untuk minuman ni, komisyen lumayan menanti anda yer.



No comments: