Tuesday, July 7, 2009

Tak der cerita menarik pun

Hari ni,cam biasa masih sibuk macam selalu.Terpaksa melayan kerenah boss yang suka buat keje last minute.Petang nak meeting,baru bagi tahu nak itu,nak ini....ingat report 2-3 muka surat je kot leh siap dalam masa sejam. Report kalau dah hampir ngan 50 muka surat,mau at least sehari nak siapkan.

Pagi tadi,ada citer yang agak menggemparkan buat kami sebagai staff Airport ni.Kes pertama H1N1 dekat airport dan melibatkan staff kami sendiri.Sekarang dia di masukkan ke wad Hospital Putrajaya.Sama2lah kita doakan dia selamat.Memang penyakit ni kurang bahaya tetapi ia akan bahaya jika seseorang itu mempunyai masalah paru2 dan boleh membawa maut.Anti Vaksin yang kami semua ambik ni pun,50-50 je keberkesanannya.Habis semua satu syift ngan dia kena kuarantin.Aku pun risau jugak,sebab sekarang ni ada rasa tanda2 cam nak selsema.Apa yang patut dibuat adalah gunakan mask bila keluar atau pergi jumpa dengan orang.

Okaylah tak der benda lagi nak citer,lagi sejam nak meeting dan aku paling menyampah meeting ni sebab masing2 akan tunjuk pandai dan masing2 takkan ngaku salah masing2.Balik2,orang yang run kerja tu akan disalahkan.Ermmm..apa2 jerlah.

4 comments:

Y u Z z 9071 said...

politik ofis kat mana mana ada kann..

sabo je la..

best la lagu kat blogs su...

layansss jiwang japps hehe

Yatie SawaNiLa said...

bawak minum madu

kakngah said...

aiayak... sempat ke nk siapkn report 50 pages tu??

Anonymous said...

jemput dtg amik award n tag yer sue...