Friday, July 3, 2009

Apa nak jadi ngan dia ni????

Wah tajuk cam panazzz je kan.Actually nak citer sket pasal kucing aku ni.Dah pandai bawa jantan masuk umah tau dak.Siap main lagi kat belakang kusyen aku.Dah dua kali aku dapat tangkap.Yang jantan tu lak masuk ikut tingkap kat bilik air aku.Bayangkan yang jantan tu,hanya sebab betina,sanggup panjat tinggi2...(Sure kucing aku ni powerkan).Dalam umah aku sendiri,kucing aku buat maksiat.Tapii,nasib baik kucing kalau orang mau dah kena sembelih.Hahahaha...

5 comments:

Precious said...

Uuuu ... nak sembelih orang ker? Violent nyer! Takotttt ...

Hotmama said...

takderlah sembelih betul2....tu perumpamaan je.

Cik Wanie said...

hik hik hik,
wanie takut kucing,
larikkkkkk

Men said...

HOTMAMA SAID : Wah tajuk cam panazzz je kan.Actually nak citer sket pasal kucing aku ni.Dah pandai bawa jantan masuk umah tau dak.Siap main lagi kat belakang kusyen aku.

Hang ni loqlaq betui la Hotmama..

yatie said...

ye lah..kucing pun tak tahan tgk tuan rumah dgn pasangan dia..(ya ampun su...) hahhahaha