Friday, July 3, 2009

Tabiat sebelum tidor

Aku pasti masing2 sebelum tidur,ada je benda yang nak dibuatkan.Ada yang berangan lah...baca buku dulu lah,dengar lagu lah dan macam2 lagi lah.For me,ada satu tabiat ni yang aku takleh buang sampai bila2.Sejak kecil lagi aku suka buat ni.Masa kecik dulu,rambut aku memang panjang dan pernah sampai paras pinggang.

Sebelum tido,aku ambik rambut aku yang ujung...aku genggam banyak2 sket,lepas tu aku akan teyeh kat muka sampailah tertido.Rasa best tau dan tabiat ni masih berkekalan sampai sekarang.Tapi memandangkan rambut ku yang pendek giler sekarang ni dah tak boleh buat dah.Tapi sejak dah berniaga ni,takder maknanya...letak jer kepala terus ghaib.Tapi bila rambut dah panjang nanti,ia akan automatik jadi balik...huhu tak sabar nak tunggu rambut panjang balik ni,Tak sabar nak menenyeh....Hep!Jangan ingat yang bukan2 yer...Tapi kalau betul pun apa salahnyer.Halal lah bukannya haram.

2 comments:

Fariena said...

heheheh lawak la ko sue...sure terfikir benda lain tuh kan?
hahahahahah

Hotmama said...

biasalah kak ina,dah kawin dah xper.