Wednesday, February 18, 2009

Seksa dah lepas

Hampir 2 minggu aku memang busy tahap cipan.Hari-hari ulang alik Nilai - Subang.Nak baca blog tak sempat dan apatah lagi nak mengupdate blog.Yang 2-3 entry terbaru hari tu aku letak pun sebab aku dah ditahap tensen yang tak dapat nak diungkap dengan kata-kata.Rasa macam kepenatan ni nak cover ngan tido seharian pun tak cukup.Makanya hari Isnin lepas aku ponteng keje dan semalam aku ambik cuti(Tapi borang cuti lom isi).Hari ni dengan semangatnya aku sampai opis kul 7.45 pagi.Sampai je niat di hati nak tengok blog tapi pc lak internet down.Sekarang ni je baru leh pakai balik.So apa lagi kan,inilah kesempatannya untuk aku update sebelum aku nak wat keje lain-lain lagi.Nanti yer aku update banyak-banyak sebab now ada keje sket yang nak dibuat.Tunggguuu yerr.....

No comments: