Thursday, January 15, 2009

Dealova dan Kenangan

Makcik minat tul ngan lagu Dealova nyanyian Once...ala,bohonglah kalau korang tak tahu lagu ni.Femes lar dulu and now pun still orang suka.Aku jadi minat lagu ni bila hubby bagi(Masa bagi lom hubby lagilah..tengah hangat bercinta masa ni..hikkss).Masa tu kitaorang bergaduh dan masa tu he was in Penang lagi dan me dah kat sini dan dah start keje ngan MAB.Ala..biasalah,dok biasa selalu jumpa tapi bila dah jarang-jarang jumpa adalah benda-benda yang tak sepatutnya berlaku.Kes cemburu lah dan banyak lagi lah.At last hubby yang merajuk giler ngan aku dan sampai tak nak cakap langsung.Masuk hari ke empat tuh,aku YM ngan dia.Langsung dia tak nak cakap ngan aku tapi dia just send link lagu ni dari You Tube suh aku dengar.Masa tu lagu ni still baru dan aku tak biasa dengar.Tapi bila first time dengar terus nangis teresak2 kat opis.Sib baik opis tak der orang sebab masa tu keje malam (Keje Shift).Aku terus tepon dia,tapi still tak nak angkat.Boleh dikatakan hampir2 cam nak putus lah masa tu.I make decision masa cuti aku nak balik Penang untuk settlekan sebab lagi tak settle lagi tu lah aku tak sedap hati dan nak keje pun tak boleh.Bila balik dan sampai je kat umah dia,tersengih2 dia sambut aku...dalam hati...iskk mamat ni,yer2 je tau...ingat betul-betul rupanya saje dia nak nyakat aku.Dia kata apa tau,kalau dia tak wat camtu...confirm aku tak balik sebab tu la dia wat camtu.Aku akui,lama aku tak balik kampung masa tu sebab keje banyak kat sini.Padan muka aku kan....Sebab tu lah sampai sekarang aku masih ingat lagu ni tau...Jadi apa kata kita layan sama-sama eak...saje nak imbau balik citer dulu-dulu....


Sorryyy...quality kureng okay sebab aku kat opis leh masuk hat yang ni je,lain2 tak boleh......

No comments: