Saturday, December 13, 2008

Tak sabar dah nak tunggu ni...

Minggu depan merupakan minggu yang cukup aku nanti-nantikan.Kenapa yer????apa yang best nyer minggu depan ni??Hah..nak tahu,semua kerja gua sudah siap tau,hihihi...Memang dah tak sabar lepaskan minggu ni.Uiskk,even masa dok tulis blog ni pun,aku nak rest kepala otak jap yang dah hampir beku ni.Sebenarnya,keje aku takkan bertimbun macam ni kalau aku tak sakit minggu lepas dan minggu yang sebelumnya.Tapi apa nak wat,kerja ni bukan kita yang buat,DIA yang buat kan jadi kenalah terima.Alhamdulillah sebab sekarang aku dah sihat sepenuhnya.Idak lah minggu depan aku sampai tak ada kerja,still ada tapi tak macam sekarang.At least sempat gaklah aku nak ke Low Yat pi pebaik aku nyer handphone.Waaaa....dah lama ooo aku tak main-main ngan handphone baru aku tuh.Dah lama tak posing-posing guna handphone tu.Takpe,nanti handphone dah sembuh,aku tempek gambar banyak-banyak kat blog ni kay.Lagipun,minggu depan aku dah nak kena mula tolong husband buat preparation untuk his new business.Ermmm...Business apa eak????Tunggggguuuuuu.......

Psttt....Pada sapa yang dah tahu tu,buat-buatlah tak tau dulu kay sebab I akan officially announce bila dah start.

No comments: