Thursday, December 4, 2008

Sorry guys

Dear all hotmama readers;
Sorry sebab dah lama tak update blog.Currently aku kurang sihat.Ingat tak yang mulanya i just demam,and pastuh,kena serangan athma dan sekarang aku kena pula serangan gastrik yang teruk.It happened on the Tuesday.At first perut memang pedih sangat,balik dari opis i went to see my doctor.He gave me ubat gastrik,sampai umah je terus makan ubat.Nak kata tak makan langsung,aku makan cuma sejak demam aku jadi tak berapa nak lalu makan.Okay,lepas makan ubat,dan dah sampai malam pun perut ni makin sakit,langsung tak kurang.Finally my husband took me to Hospital Putrajaya.So kenalah tahan kejap dalam 4 jam.Three times kena cucuk ubat tahan sakit,pastu kena masuk air sebotol,barulah hilang sket.Nasib baik hilang,kalau tak confirm kena tido spital.Ingat lepas tu dah okay,yesterday dia sakit balik tapi memulas2.Nak makan tak boleh, sampai aku tak bertenaga.Aku mc yesterday and also today.Tadi ulang balik to see my doctor,dia check darah ok,air kencing pun okay.Dia pun hairan apa jadi kat aku.Tengok esok camner,mintak sangat2lah aku okay sebab aku ada keje yang penting dimana due date dia pada 15th december ni.Now kat umah dok baring atas katil.Sakit lagiperut ni ha.Sian kat aku,rinduuu sangat nak sihat balik dan dapat kerja balik macam biasa.

5 comments:

Anonymous said...

tah tah ko peknen tak

Hotmama said...

masalahnyer,dah check air kencing kat klinik td tp xder apa2.

Sall said...

Laa.. sian ko. ko mesti rest banyak2 tau... jaga makan gak.. semoga capat sembuh..

Men TheGreatEmperor said...

sakit lagi ? ... mmm nak wat macam maner ? walupun aku selalu kutuk ko .. tp aku tetap simpati atas nama seorang kawan ..
aku doa kan ko cepat sembuh dn dp kembali saperti biasa...
Haa.. Sal ko pegi ker tengok kawan baik ko ni ... ???

Hotmama said...

Men...Tq Tq Tq