Saturday, December 6, 2008

My new Handphone rosak

Argghhhh...Itulah perkataan pertama yang kluar dari mulut bila handphone tak leh on yesterday morning.Nama je handphone baru tapi dah rosak.Korang ingatkan lagi pasal sony Ericsson P1i
aku tu?Haaa..yang tu la,Sapa tak tensen kalau baru lagi dah jadi macam tu.Aku tak habis explore lagi tau.Aku tepon supplier bengong tu tapi dia kata nanti tepon balik,but until now langsung tak jugak tepon balik.Okay,its not my money tapi aku ada gak contribute sket walaupun tak sampai dua ratus,tapi it still my money right.Dia kata my handphone is an original set tapi aku cari Warranty card,hampeh tak ada.Dia kata card warranty tu kat resit.Aku pasti dia nak kelentong ni.Kedai kat Plaza Low Yat,aku memang tak gemar beli barang kat Low Yat ni sebab selalu ada masalah.Tapi nak wat camner,company nak jugakkk beli kat situ.Its okay,kalau dia tak nak repair ke apa,akan saya report ke tribunal pengguna...mana tahu kot2 dapat ganti rugi dia kali ganda ke....huhu.

4 comments:

mizz^lady^muack said...

lor hotmama...camneh leyh jadik camtuh?????sabar eks....
cube carik dlu...ane tau ade waranty tuh.....

Men TheGreatEmperor said...

jangan kasi muka kat bangsa penipu ..
ajar sikit macamana nak hormat hak pembeli ..

Hotmama said...

yeeerrrr...betoi.....tapiiii waaaaa...mau nangis sebab handphone dah di down grade ke Nokia 1200.

Sall said...

Laa.. apsal leh jadi camni.. kesian ko.. Sall pun pakai hp Sony gak, jatuh tuh tak yah citer la kan... ngan budak2 tecik 2 orang ni... alhamdullillah ok je lagik... lama dah la jugak, rasa macam setahun dah beli... mesti mamat tu tipu ko ni... baik ko report je kalau die tak ambik action. Geram lak Sall yang dengar ni...