Monday, November 24, 2008

Aku Demam Lagi

Apa hal ler ngan aku ni,tiap-tiap bulan demam hah.Hari ni demam lagi,actually not today ler start demam nyer tapi since saturday lagi tapi tak berapa teruk.Hari ni dia makin merebak.Sakit badannyer lagi,ngan suara pun tak ada,iskkk tensen tul.Time banyak keje ni jugaklah dia nak demam.Nak bangun pun malas pagi tadi tapi nak wat camner.Sepatutnyer kena sampai opis sebelum kul 6 pagi tapi pukul 6 pagi baru nak terbangun.Kat opis ni pun,nak wat keje apa pun tak larat tapi nak kena buat jugak sebab due date dah nak makin hampir.Nak wat camner kan,kena tabahkan hati juga untuk teruskan perjuangan.Cewahhhh...

8 comments:

Anonymous said...

aku rasa kau kena mkn vitamin.. and cukup rehat
aku pun selalu demam.. maybe sbb aircond and ramai interact dgn org la...
tensen demam.. sbb kalau demam confirm aku gastrik sbb tak tahan ubat

Nurhayati said...

yer la kena makan vitamin la camni..asik demam jer..=)

Sall said...

Sue, ko dah gi klinik ke tak ni.. ish budak nih, tolong la jaga kesihatan yer, ko ko keje teruk sangat ni.. gi check ngan doctor tau.. jangan luper tuh.. tak elok gak kalau demam selalu ni.. rajin2 makan ubat yer..

Anonymous said...

sue!!!!ntah2 demam ber"isi" kut...mana tau. better gi check cepat2...kut2 ada rezeki sue.

Hotmama said...

aku pun tak tau lah.tiap2 bln ha saakit.hr ni mc je,now aku kat umah.sib baik ada hp tak berapa canggih ni utk online.hihihi

Anonymous said...

Su, nko mmg kena makan Vitamin C la...mesti badan nko kurang antibodi nie...dulu Sue pun cam nko gak pantang silap sikit boleh kena demam, badan je macho tapi kesihatan tak berapa nak macho masa tu...tapi bila ada member recommended vitamin C Shaklee aku dah okey sekarang kalu nak demam pun tak jadik....since 2005 aku ambil benda nie selain sihat, kulit pun bertambah cantik dan you look young dari umur sebenar...dah ramai org tak caya aku dah masuk 30 tau...ahak! Cubalah.....

Men TheGreatEmperor said...

... kita selalu lupa bahawa kemampuan kederat (kata orang utara)yang kita gunakan sebenarnya ada had nya.Jika terlebih .. sudah pasti akan timbul masalah. Kena ingat .. bahawa kesihatan adalah melebihi segala2nya.
walaupun aku selalu kutuk kau hotmama .. tp aku simpati la .. aku sarankan kau banyak2 berehat .
Selepas ini cuba makan food supplement macam multi vitamin ker .. amalkan hari2.. sbb baik untuk ketahanan badan

Hotmama said...

wah,bagus juga men ni yer.ingat seumo idup dia nak kutuk aku je,rupanya tidak.thanks ya for ur advise