Wednesday, October 8, 2008

Mini Open House

As scheduled,last Sunday kena buat sup tulang.Nama je mini open house tapi dua periuk besar jugaklah dan yang datang rasanya adalah 100 lebih.Aku pagi-pagi lagi dah start masak,yerlah nak wat sup tulang ni kena rebus lama sket sebab kalau tak,tulang-tulang gear box tu susah nak sedut.Ni first time aku buat tau dan Alhamdulillah tak der apa-apa masalah.Tetamu start dah datang dalam pukul 12 tengah hari sampailah dalam kul 9 malam cam tu.Nak tercabut rasanya kaki ni tapi aku puas hati sebab dapat buat makan-makan ni.
Ni masa all my family makan dulu.Yang baju putih tu my big bro.

That is my mom.

Yang nongkat dagu tu my satu-satunyer kakak,sebelah dia yang pakai spek tu my anak sedara yang sulung dan dok kusi ujung tu my sister In law,wife to my big bro.

Sedapnyer makndak aku masak,sampai macamtu lah anak menakan aku ni hirup kuah sup.Sadis betul makndak kau nengok.Hihi

Ni semua kawan-kawan aku and hubby.Yang pompuan tu,anak tauke mee ketam yang paling sedap kat Penang ni.Kedai dia kat ceruk To'kun.


Ni pulak keluarga hubby,diaorang datang jugak makan adik ipar diaorang masak.Ramai keluarga dia datang.Ni antara yang datanglah...


Itulah menunyer,nampak tak tulang gear box yang sudah dikerjakan.

This is my old fren,dah lama tak jumpa.Dah buncit perut hah.Itu husband dia,taukey santan.

Ni family meeting for the next open house.


Yang baju merah my 2nd bro dan yang macam muka jawa tu my brother in law.Sedap aku ngata orang yer.

Next will be my big bro house on the next day.Tunggggu for the entry ya.

No comments: