Saturday, October 25, 2008

Beraya di Hartamas & Demam lagi...

Dalam keadaan demam ni,pergi jugak beraya kat umah member ni di Hartamas.Ikut hati memang lah malas yang amat tapi sebab dah janji ngan diaorang so pergi jugak.Kebetulan pulak hubby cuti hari ni bolehlah pergi.Kalau dia tak cuti janganlah harap.Banyak pic yang diambik especially pic ngan kucing dia,mak aiii...cam nak kidnapped je punyerlah comel.Nanti i upload pic nyer yer sebab semua pic dalam camera member.Ingat lepas je lepak kat umah dia,adalah sampai kul 8 malam gak lah,ingat nak pergi OU jalan-jalan dan lagipun lama gaklah tak pi dan ingat nak tengok wayang.Tapi aku dah tak larat bangattt so I ajak my hubby balik je lah.Dengan suara dah tak der,badan yang semakin panas.Aku ni kerap tullah selsema,boleh dikatakan sebulan skali mesti sakit.I pun dont know why.Nak kata tak cukup vitamin,rasanya dah terlebih cukup.Especially vitamin C,aku memang spare memanjang buah kat umah.Epal hijau,Orange sunkist...kan tu semua pembekal Vitamin c.Tanya doktor,tu lah jawapan yang diberi,kurang vitamin.AKu cukup tension kalau demam ni,sebab confirm seminggu baru nak baik.Sesapa yang ada petua untuk aku kurangkan demam aku dari sebulan skali ke setahun skali atau tak demam langsung,tolonglahhh bagi i petua sebab dah tak tahan asyikk demam je.

2 comments:

Anonymous said...

sue act penat , tak cukup tidur.. and maybe kat opis kau ekon kotor...so sapa demam... virus dalam opis jangkit kat kau

Hotmama said...

ermm...aku rasa la.environment kat opis aku kureng bagus laaa.