Monday, May 14, 2012

Salam kembali

YaAllah, lama sangat aku rasa aku tinggalkan blog ni. Bukan tak ada idea nak tulis tapi kemalasan telah melanda diri ini. Okay, ni serba sedikit update about me yer kot2 kalau korang dah lupa pasal aku. Itu pun kalau ada yang still baca lagi entry2 aku kat blog ni.

Now aku dah ada anak, yesss itu berita yang best. Memang uolls sedia maklum yang aku dah pregnant sebelum ni cuma tak tahu anak apa kan. Okay, I got baby boy...hensem baby boy hehehe....Nama dia Adam Aris. Best kan nama dia, ermmm makna dia apa kata uolls try cari sendiri dan share2 kat sini. Nanti I will share the meaning yang ada dalam simpanan I. Ok? deal or no deal? Kira deal lah....Now Adam dah almost 4 months old.  Dia sekarang dah boleh meniarap dan alihkan badan dia balik. Cepat jugaklah kan....

Okay nanti I will load gambar dia untuk tatapan semua orang yer.... Okaylah nanti citer lagi insyaAllah. Malam ni nak pergi outstation. See ya.

No comments: