Thursday, June 11, 2009

Why Hotmama???

Kenapa yer I called myself as Hotmama???nak kata dah ada anak pun tak der lagi.Pastuh nak kata aku ni agak hot...ermmmm,kureng kot.Whatever...janji aku amat suka dengan gelaran tu. Ia macam bagi aku semangat je bila orang dok panggil aku hotmama ni.Nak tahu apa dia???okay,satu walaupun aku tak der anak lagi tapi bila orang dok panggil hotmama,maka semangat nak buat anak tu berkobar2...hahahaha(ayat lucah siot).Lagi satu lak perkataan Hot tu membuatkan diri aku berkobar2 untuk jadi hot walaupun kureng hot.Boleh ke bagi jawapan macam tu eak???apa2 lah janji aku bahagia kan.

3 comments:

Yatie SawaNiLa said...

kau memang hot pun... hehhe

Fariena said...

HOT apa?
hehehhe

Y u Z z 9071 said...

yang penting HOT dimata suami kan kan kan...

hotmama kena tagged....sila buat tauu