Monday, June 22, 2009

I've got Influenza H1N1 Anti Vaks

Lega rasanya sebab dah dapat anti vaksin untuk Influenza H1N1 ni.Walaupun its not really for this particular vaksin,tapi it still can protect u from kena flu ni.Sakit siot kena inject,yerlah maklumlah dah lama tak kena injection kan.According to doctor,it takes about 7-9 days after injection untuk dia betul2 akan bertindak melindungi badan kita.And one more information yang berguna aku dapat tadi dari doc ni,dia kata kalau kita demam after injection,that means it is a good sign.At least dia kata kat aku,kalau hari ni aku inject dan kalau esok aku demam maka anti vaksin ni memang serasi ngan badan aku.So aku pun cakap lah ngan doktor tu,kalau macam tu esok saya insyaAllah akan demam kan,so why dont you just give me mc siap2,jadi esok dah tak yah aku gi klinik mtk mc lagi kan,yerlah kan demam.Doktor tu gelak jer...bukan apa,aku saja je buat lawak bodoh sebab sambil2 sembang dia inject,xderlah aku rasa sakit sangat.Even sampai skrg dok rasa lengah2 ni.Memang betul lah,badan aku dah mula cam sakit2 sket,cam dah nak demam je....Cehhh,alasan memanjang nak monteng keje kan kan kan.

1 comment:

Y u Z z 9071 said...

yuzz pun da suntik..

nasib baik free sebab staff spital..

memang baguss ambikpun