Monday, June 22, 2009

Ahad yang boring

Tak suka tul semalam tau,banyak benda yang dirancang semua kena kensel.Ni semua gara2 apartment aku tak der air buat kali ke-2 nyer dalam masa sebulan.Alkisahnya,pas je balik dai berniaga,aku nak masak cepat2 sebab sebelah petangnya nak ke umah Yati Sawanila. Dah janji ngan dia,yerlah aku kan menang dalam contest yang dianjurkan oleh sawanila dan aku menang domain sendiri.Tak sabar rasanya nak ada domain sendiri ni tau.Dah macam2 aku plan nak buat kat web baru aku tu nanti.Yang bestnya,web aku yang baru mungkin bukan nama warunghotmama lagi,tp akan bertukar.InsyaAllah....
Tapi itulah,semalam dekat ngan kul 4 baru ada.Hubby nasib baik dia mandi awal,takaderlah nak bising sangat dia,aku ni ha terhegeh2,jap lagi lah nak mandi bagai...last2 air tak ada.

Semalam gak,actually hari yang menghappykan aku sebab aku berjumpa balik ngan kakak angkat cum kawan baik aku masa kat Synovate dulu.Nama dia Suzita tapi panggil k.su je.Hampir 5 tahun kami tak jumpa,and at last jumpa gak dan dah ada anak tiga dah.Semalam dia datang makan roti canai dan lepas tu aku ajak depa pi singgah umah,kejap je diaorg pun dan lepas depa balik tu lah air tak der.

Tak perlah yat,minggu depan insyaAllah aku sampai jugak umah kau.Aku pun dah tak sabar ni tau.

1 comment:

Anonymous said...

wah x sabar nak tgk web sue yg baru nie...