Monday, April 27, 2009

Haaa...Melompong kau!!!

Kekadang kita tengok dari luaran seseorang tu macam tak ada bakat je kan.Lepas tu kita pulak memperlekehkan akan orang itu.Susan Boyle dari rancangan Britain Got Talent adalah seorang perempuan yang berumur 47 tahun.Penampilannya yang nampak seperti orang tua ni dijadikan bahan guraun 3 orang judges ni.Tapi bila dia mula menyanyi,semua orang melompong dan terus bangun sebab tak sangka dia begitu hebat.Jadi janganlah kita mengadili seseorang itu hanya dari luaran tapi lihatlah juga dalaman dan apa yang boleh dia buat sebenarnya.Jom layan video ni....

1 comment:

||| PöJìé PööH ||| said...

yeah hotmama!!
betol tuh!!
oh macekk! kao lah idolakuuu!!