Thursday, April 9, 2009

Confession

Confession atau dalam bahasa Melayu nya ialah Pengakuan. Basically pengakuan ini berlaku bila mana kita nak mengaku sesuatu yang pernah kita buat dulu.Tak kiralah perbuatan tu salah ke betul ke tapi bila perkara itu menjadi rahsia peribadi dan tiba-tiba kita nak bagi tahu orang atas sebab-sebab kita nak defend diri kita dari dianiayai oleh orang lain maka itu adalah satu perbuatan yang dipanggil pengakuan.

Dalam hidup kita hari-hari mesti ada banyak rahsia yang dimana kita takleh nak kongsi ngan ramai orang kan.Apakah pengakuan paling berani yang pernah korang buat???Me personally ada banyak rahsia dan ada sesetengahnya I dont think I can share with other people except my husband. Sebab for me as husband and wife tak yah lah kita nak selindung apa-apa pun.Biar dia tahu dari mulut kita daripada dia tahu dari mulut orang.

Korang mesti heran apa hal lah minah ni melalut tak tentu pasal kan.Actually inilah pengakuan yang aku nak buat hari ni dimana aku betul-betul tak der idea nak tulis ni.Tak der bahan nak tuliss lah.Takkan nak biar blog aku ni mati kan so aku reka jer lah apa-apa pun buat tatapan korang semua.Boleh ke gitu???Jangan Marah eak.Ni kira satu pengakuan yang jujur tau.

2 comments:

PuTeRi BoNgSu said...

Bagus, bagus...pengakuan yg jujur.hehehe

Hotmama said...

hahahaha...teramat jujur