Friday, January 2, 2009

Rumah Baru

Alhamdulillah,dah selamat semuanya.Aku dah pun berpindah umah baru kat Nilai pulak.Actually sama je jauhnyer ngan umah lama.Tapi yang best umah baru ni dekat ngan segala-galanya.Transport pun senang nak ambik,yerlah bukan apa just in case tiba-tiba je keter ngan motor wat hal,at least dekat ngan transport lain.Kedai lak,macam-macam kedai ada.Boleh dikatakan memang sesuai sangat.I just hope kali ni adalah kali terakhir aku berpindah rumah sebelum beli rumah sendiri.Niat nak beli rumah tu memang ada tetapi biarlah aku selesaikan semua hutang yang ada sebelum nak beli rumah.Barulah tak penat sangat nak membayar kan.

4 comments:

Y u Z z 9071 said...

rumah baru...

nak tengokkkk

Anonymous said...

nanti buat "kendurik" aku datang k

Hotmama said...

yuzz;
k k nanti su snap gmbr yer...

yat;
ok jadik....kau tukang masak eak.

Men TheGreatEmperor said...

buat kenduri tu ..jgn lupa jemput aku...