Tuesday, January 6, 2009

ISRAEL BANGSAT!!!!

Ini lah perkataan yang terkeluar dari mulut aku bila baca Paper hari ni.Sedih,marah dan macam-macam lagi yang aku rasa.Cubalah korang tengok gambar kat bawah ni.

Sebabkan kekejaman bangsa Yahudi ni,kanak-kanak yang tak tahu apa jadi mangsa.Cuba korang bayangkan kalau kita kat tempat bapa dia tu,hilang 3 orang skali anak dalam masa yang sama.Aku sedih sangat tengok gambar ni.Automatic air mata aku mengalir tanpa disedari.Sedih tak tahu nak cakap macam mana.Sedih sebab kaum seAgama kita ditindas,dibunuh,dirogol dan macam-macam lagi.Yang kita boleh buat hanya lihat????kita seolah-olah seperti serah pada takdir je kan.Yess,kita tak mampu dari segi fizikal untuk tolong mereka.Tapi korang jangan lupa,kita masih dapat lakukan sesuatu untuk tolong mereka.Kita masih boleh buat solat Hajat,dan mohon pertolongan dari Allah supaya diringankan beban yang mereka tanggung sekarang ni,minta supaya mereka dilindungi dan minta supaya semua umat Islam bangkit dan menentang semua kekejaman yang telah dilakukan oleh kaum Yahudi ni.InsyaAllah...

3 comments:

Yatie SawaNiLa said...

aku takleh terima apa yang jadi kat baby ni... memang celaka....
takpe oneday nanti.. islam akan bangkit lawan israel.. masa tu ko pepahamlah apa yang akan terjadi
selain drpd tu sonang jo boikot israel and usa... jgn beli brg dorang

Sall said...

Sedih kan.. betul kata Yat tu..

Men said...

..kemungkinan besar kita jugak akan mengalami nasib yg sama .. sbb musuh Islam sedang merancang sesuatu akibat dari kelemahan kita sendiri.. bercakaran .. perbezaan pendapat ..
tuduhan kafir .. murtad.

Salah siapa kalau agama Islam itu tidak dihormati oleh penganut agama lain....