Tuesday, December 9, 2008

Beraya di Perantauan

waahhh...tajuk cam sedih je kan.Hihihi,tak der menda lah lagipun ni kan cuma Raya Haji so tak kisah lah kalau tak balik kampung.Tapi kalau dapat balik lagilahhhhh best.Leh makan daging kurban pastuh wat sup tulang tu semua.Perghhh,memang best.Actually this is my second time ku beraya di KL ni.First masa aku blajar lagi,masa tu mak ngan Arwah bapa pergi Haji so tak der sesapa kat umah.Aku beraya kat sini ngan kawan-kawan.Kali ni yang bestnyer sebab dapat beraya ngan Husband tapi tak rasa cam raya pun sebab dengan keadaan yang hujan,sejukkk giler dan mata rasa cam nak tutup je.

Lepas Zohor kami pi umah Yati Sawanila,dia masak nasi ayam.Sedapppp,dan memang lah makcik ni pandai masak.Untung Kyoll,hihi...Lepas tu lak pergi beraya umah kawan kat Puchong,dan dia masak mee udang.Aku ngan hubby termengah-mengah gak la makan.Nak tolak tak boleh sebab sedappppppp.Rugi tak ambik gambar,sebab korang tahukan hp aku problem lagi.Guna handphone hubby tapi lupa nak upload.Hp aku lom baiki lagi.Nantilah,malas tull nak ke Low Yat tu tau sebab jauh.Minggu depan baru nak pi.

Apa-apa pun,walaupun Hari Raya kami simple,tapi aku masih merasainya sebab aku ada gaklah masak juadah untuk raya dan yang paling penting dapat beraya bersama hubby dan kawan-kawan.Apa-apa pun I still miss my mom.

4 comments:

Jard The Great said...

aku pon beraya kat perantauan...huhu..

Men TheGreatEmperor said...

aku pung .. huhu..

Hotmama said...

porahhhhh....

Men TheGreatEmperor said...

.. daei minachi .. inna soldrei ..
oooo .. ko cakap porahhh ekk .. siap ko ...