Tuesday, October 28, 2008

Pesanan dari New Zeland

Ada yang nobatkan aku sebagai duta Tie Rack tau.Hihihi,makacih nyer sabarina sebab bagi kat kat su gelaran tu.For your info,aku suka-suka je ngan Tie Rack ni.Aku suka tengok collection scarft dia,cantik sangat.Tapi aku sendiri tak pernah pi beli lagi sebab aku tak pakai kalau kain dia lincin sangat,susah nak bentuk.Tapi kalau aku ni free hair,mungkinlah aku beli sebab leh buat ikat kat kepala.Tadi aku belikan kat sorang akak ni(kira cam kakak angkat lah)yang tengah sambung PHD kat New Zealand.Dia pesan dua helai.Aku cuma guna pos biasa sebab murah je.Ambik masa paling lama pun 2 minggu nak sampai,Kira ok la tu.Ni lah scarft yang akak aku ni pesan.

Dah siap bungkus dah pun oleh sales girl yang Tie Rack tadi.

Pastu letak kat dalam beg dia yang disediakan oleh Tie Rack ni tadi.

Tapi kan,beg ni takleh post skali lah sebab tak muat sampul dia nanti.So,Kepada kak Fezah and Abang Lan,nak mintak izin ni nak ambik beg ni boleh?cantiklah...terbekenan la pulak.Boleh yer..yer..yer.

6 comments:

j omar said...

Heheheh..tq for the arrangement. Paper Bag tu cantik yea...Kakak kata ambik la kat Sue. Asal tudung tu selamat sampai kat sini. Tq again.

Hotmama said...

wokey...thank You.Esok su post kan yer.Cakap thanks kat akak.

Sall said...

ish... ish... biler la leh beli ni... Sue.. ko belikan je leh tak?

Kang Sall call ko, nak yang mana satu yek...

Y u Z z 9071 said...

wahh...scarft ke tu?

cantik eh...kalo pandai suaikan kat badan atau kepala...

menarik la..

sampai ke new zealand tempahan...uuiii jauh amat tu

Niza @ Anis said...

kak,nis ade email kt gmail kak :)

Anonymous said...

sue, leh jadi dealer tie rack la pas nie.hehehe