Thursday, June 4, 2009

SPA Kaki

Pernah tak wat spa kaki sebelum ni???kat Giant kat ngan umah aku ni ada satu SPA kaki ni.Dia gunakan ikan apa ntah tapi ikan dia cam tak banyak.Tapi hari tu aku pi kat satu tasik ni tau,ikan keli punyalah banyak dan lepas tu aku tengok ramai orang dok letak kaki kat dalam air tu.Apa lagi kitaorang pun try lah....mula-mula cam geli je,tapi bila dah lama-lama macam syiokk lah plak.

Mula-mula ikan yang datang cam sket, Tapi lepas dah di bagi makan,tengoklah punyalah banyak.
Lepas tu,ermmm...macam bestlah sebab kita leh rasa dia macam urut2 kaki kita tau.

4 comments:

Y u Z z 9071 said...

x pernah cuba lagi...

nanti nak try jugak laa

wlaaupun geliiii

Fariena said...

eeee banyaknyer ikan tuh sue...tak geli ker...

Hotmama said...

yuzz;
cuba jgn tak cuba

Kak ina;
Mula2 mmg geli tp pastuh best

asz said...

naper dier pkai ikan keli huhuhuhu