Saturday, April 11, 2009

Cerita hari Sabtu

Hari ni nyer citer kan,tak der langsung yang menarik,Yang tak menarik adalah.Setiap pagi aku akan bangun seawal 5.45 pagi.Yerlah kan dah berniaga,mahu lah kena bangun awal kan.Kekadang terbabas gak sampai kul 6.30am.Tapi pagi tadi betul lah,aku leh jaga kul 7.30 pagi.Rasa cam nak nangis je masa terbuka mata dan tengok tingkap dah panas kat luar.Kejutkan hubby dan dia pun kata "ermmm..nak wat camne,jom je lah pergi".Hari ni dah ler hari Sabtu,confirm ramai dan amatlah rugi kalau tak pergi kan.Kucar kacir ha kita orang,sampai kedai dah kul 8 pagi dan akak kedai tu ckp dah 5 orang datang cari.Isk isk...sayang tul lah.Nak wat camner bila dua-dua tido mati.
Yang bestnya jam aku dah kunci kul 5 satu,5.30 satu dan kul 6 satu.Tapi satu pun tak dengar.Hubby lagilah,kalau aku tak gerak maka jangan haraplah dia nak bangun.

Psttt...Papa,mandi dak pagi tadi???Hikkkssss

4 comments:

Men said...

ala biasa lah kan ... Malam Sunattt ... mesti terbabas nyerr ..
aku sendiri pun terbabas .. apalagi ko orang ...

Hotmama said...

eh normal ler tu.....yang kau terbabas lak nape?qiamulai ke

Sall said...

Hahahahhahahaa.. Si Men, qiamulai, ape dah bertaubat ke? Geli tali perut Sal dengor Sue...

Men said...

Deiii..Sall .. wonggei .. ape daa .. tali perut pun geli ker ..
.. suke nyerr ngko...