Wednesday, April 1, 2009

Ada gaya bos tak??

Gambar ni diambil masa on the way nak hantar hubby ke kedai untuk berniaga.Aku dok kat belakang sebab kat depan dah letak periuk kuah dhal.Ada gaya bos tak kalau tengok gambar ni??hihihi....ada gak yang nak kena lempang ngan laki aku jugak kang.Larikkkssss...Ampun yer papa....anyway I love u so much.

4 comments:

Sall said...

InsyaAllah, adala tu rezeki nak jadi bos nanti2 kan.. ;).

Men said...

... tak der gaya ... sbb muka tak cukup tido ... yg keduanyerr muka tak cukup serius .. tak boleh tak boleh ...

Sall said...

Men, ko ni apehal? dengki tul tau..

Hotmama said...

tu ler sall,dia jeles sbb kalau aku jadi bos...aku jd bos terbaik