Friday, September 12, 2008

I'm still waiting!!

Berapa lama la aku nak tunggu dapat handphone baru ni?Tension tau sebab colleague aku yang lain semua dah dapat tapi aku belum lagi. FYI everybody in my Department will get a new handphone.Tapi sebab kena ikut prosedure, we have two suppliers,One in Nilai and another one is in Plaza Low Yat.My colleague punya handphone boleh ambik dari supplier yang dekat Nilai ni dan depa semua dah dapat.My handphone kena ambik kat Plaza Low Yat sebab situ murah lagi.Tapi yang aku tensen sangat beza harga dia RM1 je.Tu pun Finance aku nak ambik kira.Tensen betul.Yang paling aku marah,tiba-tiba je supplier kat Low Yat ni cakap dia takleh supply sebab company aku issue check after One week delivery.Diaorang nak bayar cepat tapi nak wat camner dah tu company policy kan.So now kenalah tunggu lagi dan I've already talk to my beloved boss that I want that handphone before Hari Raya and she said she also want before Raya.Dia punya handphone Blackeberry,biasalah dah nama pun boss kan.Harap lah sangat dapat before Raya sebab aku tensen je tengok colleague aku bergaya ngan E71 dan K850i masing-masing.Handphone aku taklah secanggih handphone diaorang tapi bolehlah.Aku nyer sony Ericson P1i,nak wat camner kan tengok gambar jerlah hari-hari kat internet.

2 comments:

Anonymous said...

wow,nak dpt handphone baru...handphone raya la nie yer...jgn sedih, nanti k ina tlg cakapkan ngan supplier tuh suruh kasi cepat k.heheheh

Hotmama said...

kak ina,
nama manager su pun Roslina jugak lah.ermm nak pakai raya la nih.sedih tul tgk yg lain dah bergaya ngan hp masing2.