Thursday, August 14, 2008

Kasihnya Ibu

Aduss..tersentuh betul aku nengok kucing aku sekor ni.


Ini la kucing kesayangan aku dan sebab tulah title untuk blog ni "A story about myself, hubby, family, friends and my pets".Walaupun kucing aku ni tak secomel mana tapi sebabkan characternya yang unik ni la yang buat aku sayang sangat. Dia baru je melahirkan anakyer yang kali kedua selepas yang pertama anaknyer mati dipijak suami ku sendiri. Semalaman aku menangis, sama gakla kucing aku ni tak senang duduk cari anak dia. Tapi berkat usaha dia kali kedua ni dia beranak dua ekor skali gus.Punyalah sayang kat anak dia.Tapi lepas je anak-anak dia tidur kat dalam kotak yang aku sediakan khas, now giliran dia pula bermanja ngan aku kat atas katil


Bila je dia sedar aku dok ambil gambar dia, apa lagi sakanlah dia berposing.



Sebab tulah aku sayang giler ngan dia.

2 comments:

Anonymous said...

gelenya nye kucing kau tu

Hotmama said...

memang giler yat,tapi dalam gelong2 dia...aku memang sayang dia